Wednesday, August 17, 2011

letih




Letih..
LETIH..!!!!
Rasa-rasanya sudah cukup menggambarkan MCM mana situasinya.
Namun perlu ke kita mengalah atau ikut saja hawa nafsu kita yang menyuruh kita rehat sementara ?  TIDUR .. Ya……itu memang jawapannya.Kita bukan robot…nak buat itu ini.Kita ni manusia.Sekalipun robot di suruh buat kerja itu ini,dia pun reti short jugak ! Ada betul? HAHAHA..!
Cakap pasal letih..sebenarnya aQ rasa sangat penat sangat minggu ini(mungkin ni bulan puasa).tp tu bukan alasan untuk aQ kalah dengan ujian ni... Assigment, test, homework, ..huh!!  Belum lagi termasuk dengan kehidupan seharian termasuk juga nak update blog ni.Ho ho ho..banyak betul ye dugaan kalau nak sahut cabaran mamat titan ni.Namun…….akan tetap ku sahut juga..!
Apa perlu buat?Okeys.. tabahkan diri untuk terima ujian ni.. TERUTAMANYA NI KT BULAN RAMADHAN .. mungkin ada hikmah disebalik nyer.. huhu .. 
PENAT! 

                                       

Haaaaaaaaa….Apa korang fikir ha? Yellowpages ka ? Amboi3…Pantang nampak kuda..Nafsu korang bila tengok gambar ni pun sudah bertukar serupa kuda aaa.Jangan ambil pil kuda..! Nanti binasa.Ambilah syabu..pun cukup memadai.. haha…!! sudah..Ho ho ho..Apa yg Aq merepik2 di waktu hari ni…Mungkin disebabkan penat…Oit……penat 
buat kerja amali di dalam menuntut ilmu ye.Bukan kerja-kerja “an” di dalam bilik.Hehe…….Haissshhhhhhhhhhh…Dah2 apa yang korang tengok lagi gambar kuda tu ! Kuda tu tengah letih la..apa salahnya peluk pasangan or partner dorang mcm tu! Takkan korang nak suruh kuda ni terlentang,terkangkang n peluk mcm manusia plak..Eee tak logik betul la korang ni..Asik yellowpages aje..Huh =p

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates